image_7.jpg

Egyáltalán nem terveztem, hogy ajtódíszt horgoljak, de mikor megnéztem Crochet Liliom újabb videóját, amely történetesen tavaszi ajtódísz készítéséról szól, nem bírtam ellenálni, muszáj voltam készíteni egyet.

A tananyag rendkívűl részletes, nagyon jól követhetően mutatja be az ajtódísz összes elemének horgolási csínját-bínját. A nagyon vidám zenei aláfestés és a cuki virágok egyre jobban arra sarrkalltak, hogy gyorsan horgoljak én is valami szépséges kis tavaszhozót otthonomba.

A végeredményt láthatjátok is. A pufivirág, mályvavirág és a rózsa közül én az utóbbit választottam a koszorúm díszítésére, valamint a kerek bibék és levelek is felkerültek a repertoárból. Ennyire könnyen videó alapján még soha nem készítettem semmit. Egyáltalán nem okozott nehézséget egyetlen elem megalkotása sem, köszönhetően a rendkívül gondosan összeállított anyagnak.

image_3.jpg

A végeredménnyel elégedett vagyok, remélem nektek is tetszik. Alig lett kész, de már bizsereg a kezem, a vágy még szinte meg sem fogalmazódott bennem, de már azon gondolkodom milyen legyen a következő. Lehet hogy hamarosan újabb ajtódíszt mutathatok nektek? Nos, határozottan elképzelhető. 

image_8.jpg

A tavaszi ajtódísz videós tananyaga magyar nyelven itt található.

Látogass el facebook oldalamra is

image_4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr3612309843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása