Miután végre világosan láttam, hogyan kell készíteni az alappálcákat, úgy gondoltam eljött az ideje tovább lépni és a sorminták helyett egy kicsit izgalmasabb dolgokat próbálgatni.

Bele vágtam a körben horgolásba, elkészítettem az első négyzetemet. Nagyon fellelkesültem és úgy gondoltam, hogy készen állok „igazi” munkadarabok készítésére, poháralátétet választottam. A képeken látszik, hogy a lelkesedésem jóval nagyobb volt tudásomnál, de akkoriban rettentő büszke voltam horgolmányaimra. Ma már csak mosolyogni tudok, hiszen nagy jóindulattal nevezhetőek poháralátéteknek ezek a munkák.

phost004_1.jpg phost004.jpg

A virágfüzér feladta a leckét. Sokszor vissza kellett bontanom a leveleket és a virágokat, mert kihagytam egy lépést, vagy mert borzasztóan sikerültek. Gyakorlófonalamat nem kíméltem, nyúztam rendesen, hogy ki tudjak préselni magamból egy virágnak mondható kreálmányt.

Ez az időszak igazi küzdelem volt. Külső segítség nélkül csak a könyvemre, illetve az interneten található videókra támaszkodhattam. Bevallom, sokszor megfordult a fejemben, hogy hagyom az egészet, úgy sem tudom megcsinálni. Aztán valahogy mégis erőt vettem magamon, és ahelyett hogy eldobtam volna a fonalat és a horgolótűt, nekifeküdtem és addig-addig próbálgattam, amíg végre sikerült egy-egy elfogadható virág, vagy levél.

Most már örülök, hogy akkor így döntöttem. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr156296124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása