Ma ellátogattam a Kacskaringó Fonalfesztiválra, a TEMI Fővárosi Művelődési Házba. A fesztivál szót kicsit erősnek tartom, nem volt akkora volumenű, mint amit egy fesztiváltól várna az ember, de ennek ellenére csodaszép fonalakat láttam.

Gyönyörködtem, tapogattam és simiztem a szebbnél szebb fonalakat. Fantasztikus színvilágú merinói gyapjúkkal találkoztam, de nem hagytam magam elcsábulni. Mivel időhiányban szenvedek, és a horgolás most nem az első az életemben, vásárlás szempontjából szigorúan csak a pamutfonalak után érdeklődtem, a többi fonalcsodát csak nézegettem. Nagyon büszke vagyok magamra, mert bizony nehéz volt ellenállni.

A Barkánál kapható fonalakkal már régóta szemezek, sokszor el is akartam menni az üzletbe, de valahogy az eljutás eddig még nem sikerült. Mivel kint voltak Barkáék is, a standjukat nem hagyhattam ki, a Barka Menta és a Barka Tenger fonalak mellett döntöttem. A Menta 100% pamut, ami tökéletes amigurumi horgolásához, a Tenger 40% pamut, 30% bambusz és 30% poliamid, a tapintása nagyon finom, viszont nem nyúlik, így gondoltam letesztelem egy cuki állatka készítésénél. Férjem jóváhagyásával, amelyet egy cuki mosoly és szempillarebezsgetés együttes kombinációjával értem el, a csomagomba belecsusszant még egy könyv és egy horgolótű is. :-)

horgomania_fonal02.JPG

Itthon első dolgom az új fonal tesztelése volt, és elmondhatom, hogy a Barka Tenger nagyon szimpatikus finom fonal, puha, mégis erős, jó vele dolgozni, szerintem megfelelő lesz figurák horgolásához.

horgomania_fonal03.JPG

Nemcsak fonalak voltak láthatók a fesztiválon. Sokféle kézimunkával kapcsolatos könyvvel, eszközzel, kiegészítővel találkoztam, láthattam hogyan készül rokkán a festhető fonal. Szimpatikus volt hogy az 1.000 Ft-os belépő teljes egészében levásárolható volt. Összességében tetszett a rendezvény, csak nem fesztiválméretű volt. Remélem hamarosan újra megrendezésre kerül, mert biztos hogy legközelebb is kilátogatok. Akkor egy-két merinói csodával szeretnék hazatérni, nyári vállkendő a tervem hozzá.

horgomania_fonal01.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr357957402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása