Bitter Anikó 2014.08.06. 23:16

Teknősök

horgolt-teknos-03.jpgEzeket az aranyos teknősöket is a babaforgóhoz készítettem. Az első több testrészből álló amigurumijaim voltak. Kihívás is volt számomra az összeállítás, de azt hiszem a képességeimhez képest jól megoldottam a feladatot.

horgolt-teknos-01.jpgA kéket horgoltam először, és azért döntöttem egy második készítése mellett, mert a páncélon, a kék árnyalatok váltásinál keletkezett „varrat” nem tetszett. Kerestem egy jobb módszert, és a rózsaszín teki páncélja sokall szebb lett, nem is látszik a színváltás és a sormagasítás. Nagy örömömre kétféle módszert is találtam egy videóban. Mostantól sokkal szebbek lesznek az amigurumi figuráim. A második teknős hasa is látványosan jobban sikerült. Hiába, a gyakorlásnak megvan a gyümölcse.

A mintaleírásban szembetaláltam magam a méhecském fullánkjával, a teknős farkincájaként. Eszembe jutott, mennyire örültem, hogy kitaláltam hogyan készítsek a méhecskémnek fullánkot, és most meg kiderült, hogy ez nem is akkora világraszóló ötlet. Mégsem vagyok horgo-ász! :-(

horgolt-teknos-02.jpg

A végeredményeket látva nem is volt kérdés, hogy a rózsaszín teknős lesz a kiságy felett. A szülők meg is kapták. Jó volt látni az elégedett arcokat, mégis egyben szomorú voltam, mert ezzel vége a babaforgós projektnek. Kinek fogok ezután ilyen aranyos állatkákat készíteni? Jó érzés örömet okozni cuki amigurumikkal másoknak. Remélem lesz még erre lehetőségem!

horgolt-teknos-04.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr946580315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása