Nemrégiben ünnepeltük kisfiam első születésnapját. Ennek alkalmából profi fotóst kértünk fel Máté megörökítésére, hiszen ilyen cuki már sosem lesz. A fotózasra egy újabb mackót szerettem volna készíteni, ami inkább egér fejű lett, mint sem macira hasonlítana. A teste sem az igazi, olyan mint egy krumpliszsák.

 image_20.jpeg

Igazából nem értem mi történt. A leírástól nem tértem el, pontosan követtem azt, mégsem sikerült úgy ahogyan kellett volna. Talán a leírás volt rossz, vagy én hagytam ki pár mozzanatot? Ezt mostanában nem fogom megtudni, mert ilyen macit biztos nem lesz kedvem horgolni a közeljövőben.

A fotózásra maci nélkül mentünk, de Máté azért megkapta a "macegér" állatkát. Legnagyobb meglepetésemre szereti ezt a furcsa lényt, ölelgeti, viszi minden felé, és bújik hozzá. 

image_17.jpeg

Próbáltam készíteni néhány fotót az örömködésről, de örökmozgó kisfiam igencsak megnehezítette a dolgomat. Azért így is láthatjátok, hogy nem veszett kárba a munkám, van aki értékeli. :-)

A maci leírása itt megvásárolható.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr658910676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása