taroloedeny-03.jpg

Szeptemberi nyaralásunk óta nem horgoltam. Hazaérkezésünk után felgyorsult az életünk, így nem tudtam a szenvedélyemnek hódolni. Legnagyobb bánatom, hogy az áhított hópelyhek sem kerülhettek fel a karácsonyfánkra, pedig nagyon készültem rá, még a nyaralásunk alatt is készítettem pár fehér-ezüst pelyhet.

minihorgolasok_30_perc_alatt.jpg
De most végre van időm és energiám is horgolni. Mivel már hónapok óta nem volt horgolótű a kezemben, úgy gondoltam bemelegítek egy kicsit. Kapóra jött, hogy a férjemet jó ideje zavarja az előszobában lévő kulcstartóként használt kerámiaedény csörgése, mikor belehuppannak a kulcscsomóink. Megkért, készítsek fonalból valamit, ami a célnak megfelel, hogy végre megszűnjön a csörömpölés. Még sosem készítettem semmiféle tárolásra alkalmas horgolmányt, így a Minihorgolások 30 perc alatt könyvemhez fordultam, amelyben van egy leírás egymásba rakható tárolóedényekről. A nagy edényt szemeltem ki magamnak. Még tavaly karácsonyra kapott kezdő csomagomban volt egy fonal, ami azonnal belopta magát a szívembe meleg barnás színével és puhaságával. Ezt a fonalat szántam a tárolónak.

taroloedeny.jpg
5 mm-es horgolótűt használtam, dupla szállal dolgoztam a leírás szerint. Valahogy nem voltam elégedett, mert az edény fala nem igazán sikerült merevre. Ezért visszabontottam a munkámat és kissé módosítottam az eredeti mintán. A 8. kör rövidpálcáit az előző sor pálcáinak csak az első felébe öltöttem, így nekem jobban tetszik az edény fala. Majd a 10. sorban fogyasztásokat készítettem minden 8. rövidpálca után. Végül a 11. és 12. sorokat változatlan számú rövidpálcával horgoltam körbe és íme, megszületett ez a szerény kis kulcstartó, férjem legnagyobb elégedettségére.

taroloedeny-02.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr197083237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása