Bitter Anikó 2016.02.08. 14:44

Mackós szett

horgolt-maci-macifules-sapka.jpg

Ezt a mini mackót és a macifüles sapkát kérésre készítettem. Sajnos határidőre nem sikerült befejeznem, kisfiamról való gondoskodás sokkal több időt igényelt, mint amire számítottam. Szerencsére tulajdonosa nem bánja a késedelmet, és szívesen elfogadja így is a horgolmányaimat. Nagylelkű gesztus ez, ami örömmel tölt el.

amigurumi-mini-maci.jpg

A mini macit egy angol leírás alapján készítettem, valamint horgoltam neki egy egyszerű sálat is, amely egyráhajtásos pálcákból áll.

horgolt-sapka-01.jpg

A sapkát a bojtos baba sapkám mintájára készítettem. Sokat kutakodtam a neten, de sajnos nem találtam nekem tetsző macifüleket, így ki kellett találnom egyet, ami meglepően könnyen ment, mindössze 3 próbahorgolás után ráleltem a számomra legmegfelelőbb fülecskékre. Varázshurokba 12 db kétráhajtásos pálcákból, majd rövidpálcákból áll a macifül.

Ez alatt a projekt alatt is meghatározó tapasztalattal lettem gazdagabb. Soha többé nem vállalok el horgolást úgy, hogy nem vagyok 100%-ig biztos a határidő betarthatóságáról. Igen kellemetlen volt számomra, hogy a megígért időre nem tudtam elkészíteni ezeket a cukiságokat. De most már tudom, hogy egy gyermek tényezőjével is számolnom kell a jövőben.

Szerencsémre nem maradtak gazdátlanok horgolmányaim és remélem, hamarosan viszontláthatom a macis szettet egy édes kisbaba ölelésében!

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr168310180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása