Bitter Anikó 2015.05.01. 21:55

Babatakaró

Születendő kisbabámnak készítettem el második takarómat. Férjemmel sokáig úgy tudtuk, hogy kislány, aztán 3 hete kiderült hogy egy eleven fiúcska rugdos a pocakomban. Mit is tehet ilyenkor az ember lánya? Rózsaszín helyett kék és vanília színű fonalakat választottam.

horgolt_babatakaro_001.jpg

Sokáig gondolkodtam, hogy milyen mintával készüljön. Mivel nyári baba lesz, nem akartam túl sűrűn horgolt takarót, inkább szellősebbet szerettem volna, ezért alkalmaztam ismét a V mintát, amit már az első takarómnál is próbáltam. Rá is bukkantam egy ingyenes leírásra, ami itt található angolul. Kezdőknek kifejezetten könnyen elkészíthető ez a takaró, és szerintem a minta is szuper, tehát a sikerélmény nem maradhat el. :-)

horgolt_babatakaro_003.jpg

Aztán azon töprengtem tovább, hogy milyen fonalat használjak, míg végül beleszerettem egy pihe-puha akril fonalba (Rico Baby So Soft) és gyorsan le is csaptam rá. Talán túlzottan is bebiztosítottam magamat, mert egy teljes kék gombolyag megmaradt. De sebaj, majd készítek belőle még valami cukiságot a babámnak.

horgolt_babatakaro_002.jpg

Az eredeti takaró készítője belehorgolta a születendő kisbaba nevét. Én is tervezem, de még nem találtuk meg az igazi fiú nevet. Meg inkább megvárom amíg megszületik, hátha mégiscsak kislány lesz a végén, ezért a világrajövetel után szeretném a nevével ellátni.

A takaróhoz tartozik egy sapka is, remélem azt is hamarosan bemutathatom.

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr157389086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása