Bitter Anikó 2016.03.27. 17:47

Nyuszi

Húsvétra készítettem ezt az elegáns nyúlfiút. Sok tervem szándékosan nem volt, hogy biztos kész legyek, és ne kapkodjak bele több amigurumiba is. Jól tettem, mert fogzás miatt sok álmatlan éjjszakám és nappalom volt, de azért húsvétra sikerült meghorgolnom ezt a kis cukiságot. Kisfiamat a magas fűben, virágok között várta a nyúlfiú és legnagyobb örömömre tetszett neki.

image.jpeg

Az eredeti nyuszit 2,5 mm-es horgolótűvel, alpaka fonalból keszítették. Én nagyobb nyulat szerettem volna, ezért 4 mm-es tűvel dolgoztam, valamint egy pamut-bambusz-poliamid-bol álló fonalat választottam, igy 20 cm magas lett. Csokornyakkendő gyanánt kék masnit horgoltam, mégis csak ünnepre készült, elegánsnak kell lennie a nyúlfiúnak.

image_2.jpeg

Kisfiam több játékkal együtt kapta meg a nyuszit is, de a legnagyobbat akkor dobbant a szívem, mikor láttam, hogy mennyire tetszik neki új barátja. Nevetve, kacagva rázogatta és szorította magához. Ennél nagyobb boldogság nem is érhetett volna.

Angol nyelven találhatjátok meg a nyúl leírását itt, a masni elkészítését pedig angol videón megnézhetitek itt.

image_1.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr998528246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása