Bitter Anikó 2015.11.22. 17:26

Egér

Akkor bukkantam rá ennek az egérkének a leírására, amikor már tudtam, hogy születendő kisfiamnak lesz babafotózása. Annyira cukinak tartottam, hogy a fotózásra el is készítettem.

horgolt-eger.jpg

Fotó: Katahlens

 

Egyszerűségében rejlik a varázsa, egyáltalán nem bonyolult forma, rendkívül könnyű volt horgolni, mégis bájosan aranyos ez a kisegér. Úgy látom, Máté is megkedvelte a fotózáson újdonsült barátját.

A kisegér ingyenes mintáját itt találjátok angolul, spanyolul és franciául.

A fotón látható sapkát is én horgoltam. Ez volt a második babasapkám. Szerintem egészen jól sikerült.

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr167803490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása