Bitter Anikó 2016.05.27. 13:14

Macilány

image_11.jpeg
Egy tüneményes kislánynak egy igazi csajszis macilány jár piros-rózsaszín ruhában és virágos fejpánttal.

image_8.jpegKeresztelőre kezdtem el horgolni ezt a macilányt, de sajnos a jeles napon még hiányoztak a karjai, pedig apait, anyait beleadtam, hogy időben készen legyen. Késön tudtam meg mikor lesz a keresztelö, ezért pár napig versenyt futottam az idővel, de sajnos nem voltam elég gyors. Kezek nélkül nem vihettem el, így búslakodva otthon maradt a maci.

image_9.jpegDe aztan befejeztem a karok horgolását is, és már a tündéri gazdijánál van a kis medvelány. Elöször csak nézegette a kislány, de talán meg is kedvelte, mert a virágos hajpántot le-fel rakta a mackó buksijára. Remélem hogy továbbra is sokat játszanak majd együtt.

A macilányt angol leírás alapján készítettem, amely itt található, megvásárolható.

 image_10.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr528740258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása