amigurumi-bárány-2.jpgÚjdonsült hobbim okán, sokszor böngészgetek a világhálón minták után. Láttam már sok cuki horgolt állatkát, de nem igazán foglalkoztatott, mert úgy gondoltam, én sohasem leszek képes amigurumikat készíteni. Amint megpillantottam ezt az édes barit, valami megmozdult bennem. Mondhatnám amigurumi szerelembe estem. Az ellenállhatatlan vágy, hogy én is akarok ilyen bárányt, arra késztetett, hogy vágjak bele az édi állatkák készítésbe.

De persze a bőrömből ekkor sem tudtam kibújni, szép apró lépésekkel terveztem elérni a célomat.

 

Első lépésem májusban amúgy is aktuális gyümölcs, az eper volt. Jó gyakorlás volt a szaporítás és a fogyasztás elsajátítására, illetve két horgolt munka összeillesztésére. A mintát és videót a Happy Berry Crochet oldalán találtam. Azt hiszem egészen jól sikerültek a tavasz gyümölcsei. Ha nem tudnám, hogy fonalból készült, beleharapnék. :-)

image_7.jpeg

Gyümölcskihívásom sikeres teljesítése után szintén a Happy Berry Crochet oldalán talált csigát készítettem el, mindjárt kettőt is. Hogy én mennyit szenvedtem ezekkel a cuki állatokkal! Olyan kicsi volt a horgolt test átmérője, hogy alig volt fogása. Amilyen picik voltak, annyira nehéz is volt a kivitelezésük számomra, az elkészítési idő pedig a végtelennel vetekedett. A munka során, sokszor szidtam magam, hogy jól kiválasztottam a mintát. Így utólag inkább már jó tapasztalatnak tartom.

ketto-horgolt-csiga_logo.jpg
Kíváncsi voltam, hogy vastagabb fonallal hogyan sikerül a végeredmény, ezért kétféle fonalat használtam a csigáimhoz. Látható is hogy a vékonyabb fonallal készült kisebb példány sokkal szebb lett, mint a nagyobb, vastagabb fonallal elkészített állatka. Mivel amúgy is kísérletező kedvemben voltam, kétféle szemet csináltam nekik, valamint az egyik csiga többszínű házat kapott színváltás tesztelése miatt. A kerek szem sokkal szimpatikusabb nekem, a hosszúkásnak kissé mérges hatása van. A többszínű ház tetszett, de az új szín csatlakozásánál nem igazán voltam elégedett a színátmenettel. Erre később találtam egy szuper megoldást.

 

Amigurumi szerelmem annak ellenére sem múlt el, hogy első kísérleteim meglehetősen próbára tették a türelmemet. Az érzés csak erősödött és alig vártam a következő munkadarab kivitelezését.

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr696405949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása