Bitter Anikó 2015.08.24. 17:42

Borsó Máté

horgolt-borso-2.jpgTegnap volt az első házassági évfordulónk férjemmel. Tavaly az esküvőnkre egy borsó esküvői párt horgoltam. De azóta már bővültünk, igy a borsó menyasszony es borsó vőlegény kiegészült tegnapra kisfiúnkkal, borsó Mátéval.


crochet-peas.jpgAz eredeti minta szerint készítettem, csak most 4 mm-es horgolótű helyett 3,5 mm-eset használtam. A cumihoz, mivel fiúcskáról van szó, kék fonalat válsztottam, majd 5 db rövidpálcát horgoltam egy varázshurokba, összehúztam és a közepére egy kis hurkot öltöttem hímzőtűvel. Most nem fonalból készítettem a szemeit, biztonsági szemeket használtam, a feje búbjara pedig fekete fonalat haj gyanánt.

A héjába pont belefért még borsó Máté, igy lett kerek a család. Tegnap ők is velünk ünnepeltek.

horgolt-borso.jpg

 

Az esküvői borsó pár leírása regisztráció után ingyenesen itt található.

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr647729826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása