horgolt_oszi_falevel_01.jpg
Nagyon nehezen tudok az elmúlt hónapokban időt szakítani horgolásra, Máté kitölti a napjaimat. Mégis szerettem volna a lakásba horgolt őszi dekorációt. Ezt a gyorsan elkészíthető levelet választottam, amelyből többet is horgoltam az inkább őszre jellemző színű, itthon fellelhető fonalaimból. Azt nem merem elmondani, valójában mennyi idő alatt készült el, de higgyétek el, bele adtam apait, anyait, hogy még a tél előtt meglegyenek.

horgolt_oszi_falevel_03.jpg

Találtam a kertben szimpatikus göcsörtös ágakat és tádám, íme az idei egyszerű, mégis nagyszerű őszi dekorációm. Jövőre kiegészítem, talán csinálok hozzá kis tököket és levélágyon (ami ugye már kész is) helyezem el a lakásban.

horgolt_oszi_falevel_04.jpg

Ha nektek is tetszik ez a falevél, itt talaljátok a leirást és videót hozzá angolul. Jó munkát!

horgolt_oszi_falevel_02.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr207949692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása