image_5.jpeg

Ez az édes kis polip egy 5 hónapos tündéri kisfiúnak készült.

Rendkívül egyszerű volt meghorgolni. A fejrész pillanatok alatt elkészült, a csápok kicsit tovább tartottak, de könnyű, gyorsan haladós munka volt az is. Kezdő horgolóknak kifejezetten javaslom ezt a leírást, mert nagyon könnyű pozitív élményhez jutni horgolása során.

image_3.jpeg

Hogy kellően érdekes legyen a játék egy babának, műanyag szétnyitható tojásba régi gombokat tettem, és a polip testébe helyeztem, mielőtt összevarrtam azt. Így csörgő funkciót is ellát ez a cuki tengeri állatka.

image_4.jpeg

Be kell valljam, hogy hiába volt egyszerű elkészíteni, a csápok felvarrását valahogy elvétettem, és a nyolcadik csápot elég nehezen tudtam beszuszakolni a helyére, fejjel lefelé látszik is, hogy nem kifejezetten oda szánt lábacskáról van szó. Nem baj, a rágcsálási és ráncigálási élmény ezzel a picike hibával nem csorbul, és így legalább egyedi lett a polipka. :-)

A polip ingyenes leírását itt találjátok meg angolul.

image_6.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr828529430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása