Bitter Anikó 2016.06.17. 17:36

Pisztácia


Bemutatom nektek Pisztáciát, a maci fiút. Ez a kedves mackó egy régen látott kisfiúnak készült.

Pisztácia, horgolt kismackó

Eredetileg lilleliis Tummy maciját szerettem volna meghorgolni, de munka közben egyre erősödött bennem az az érzés, hogy klasszikusabb mackót kell készítenem. Ezért a pofiját megváltoztattam, illetve a köldökét kihagytam, de minden egyéb az eredeti leírás szerint készült.

Pisztácia, horgolt kismackó

Mikor a fejét meghorgoltam és rám mosolygott a maci, be kell valljam, nagyon megszerettem. Munka közben meg is fogalmazódott a neve, amelyet a csodaszép pisztácia zöld fonalról kapott. Ez volt az első eset, hogy elneveztem egy horgolmányomat. Azt hiszem ez elárulja, hogy nagyon a szívemhez nőtt.

Pisztácia, horgolt kismackó

Sajnos a gazdival a találkozó rövidre sikerült, azt azonban láttam, hogy anyukájával lesznek harcok Pisztáciáért. Ez nagy örömmel töltött el. :-)

Pisztácia új családjával már Nagy Britannaiban van. Remélem sok örömet fog okozni kicsiknek és nagyoknak egyaránt.

Tummy Teddy leírását itt találjátok, amely pdf formátumban megvásárolható.

Pisztácia, horgolt kismackó

Pisztácia, horgolt kismackó

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr678802092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása