image_94.jpg

Véletlenül leltem rá pár hónapja ennek a csörgőnek a leírására. Amint megláttam, bele is szerettem. Rögtön késztetést éreztem az elkészítésére, de sajnos kisfiam már kinőtt a csörgős korszakból. Szomorúan el is hessegettem a horgolás iránti vágyamat, végtére is, ha mindent meghorgolnék, amibe beleszerettem, nem állhatnék fel a horgolótű mellől.

image_96.jpg

Azonban pár hete csörgőt kértek tőlem, nem is akármilyet, elefántosat. Boldogságom határtalan volt, nagyon örültem, hogy meghorgolhatom ezt a csuda aranyos elefántot.

Egy születendő kislánynak készült, remélem tetszeni fog neki és örömmel rázogatja majd, ha eljön az ideje.

Az elefántos csörgő leírása itt megvásárolható.

image_98_jav2.jpg

image_95.jpg

image_93_jav2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr411753317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása