Nagyon vágytam már saját készítésű lógólábú rénszarvasra. Sokat kutakodtam a neten egy számomra megfelelő szánhúzó leírása után, de egyik sem volt az igazi. Ezért kiválasztottam egy irtó cuki szarvast, amin pici változtatásokat végeztem.

image-130v2.png

Elsőként a lábait hosszúra horgoltam, hogy lóbálhassa azokat, valamint sál helyett kis csengettyű került a nyakába. Izgalom is jutott böven, az agancsok horgolása próbára tette a türelmemet, a nagyon szűk átmérőjű körben nehéz és küzdelmes volt a munka. Talán a küzdelem miatt, vagy mert imádom a cuki kis buksiját, kitörölhetetlenül belopta magát a szívembe. Igy több is készült, eladásra es ajándékba is. 

9c765efa-cd18-4175-a7ac-233e1e04cb90-2764-0000021396f4b3ba_tmp.png

Akármennyire is megszerettem kis rénszarvaskámat, a munka befejeztével úgy éreztem, soha többé nem fogom meghorgolni, a mumus agancsa miatt. Most már viszont azon gondolkodom, hogy jövöre mennyit készítsek majd a kis cukisagból. Hiába, megszerettem és kész, nem menekülhetek.

A rénszarvas leírása megvásárolható itt angol nyelven

image_129.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr8812048763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása