image_111.jpg

Nagy megtiszteltetés ért a közelmúltban. Egy kedves fiatal pár felkért, hogy én készítsem el az augusztusban tartandó esküvőjükre a köszönőajándékokat gyerkőc vendégeik számára. Határozott elképzeléssel fordultak hozzám, Lilleliis kismackóját szerették volna. 

image_97.jpg

7 db macikát horgoltam, külön figyelmet fordítva az egészen picurka vendégekre is. A 2-3 évnél fiatalabb gyerkőcök kifejezetten babáknak készült fonalból, a nagyobbak pedig egy nagyon szép kőmosott hatású fonalból horgolt mackókat kaptak. 

Mindegyik maci más-más színű, így a kézzel horgolás mellett a különböző színek összeállítása is garantálja az egyediséget. A zenész kisfiának mackója édesapjára jellemző csokornyakkendőt kapott.

image_96_1.jpg

Gyermek tulajdonosok révén, nagy gondot fordítottam a biztonságos játékra. Ennek jegyében mindegyik sál és a csokornyakkendő is levehető, ha a gyermek szülei úgy érzik, hogy biztonságosabb a játék még ezen kiegészítők nélkül. Természetesen biztonsági szemeket használtam mindegyik cukiság elkészítése során.

image_108_1.jpg

Imádtam ezt a feladatot! Mindig nagy öröm számomra, ha gyerekek kapják a kezeim között született cukiságokat. Minden egyes maci elkészülte után egyre jobban és jobban megszerettem a bővülő kis medve családot. Így ismét nehéz volt az elengedés, de hősiesen útjukra bocsájtottam a kis cukiságokat. Az ember azt gondolná, hogy meg lehet ezt szokni, de nekem még nem sikerült. Valószínűnek tartom, hogy amíg szeretettel horgolok, ez nem is fog változni, de valljuk be, anélkül nincs is értelme alkotni. 

image_94_1.jpg

A párnak nagyon tetszettek a mackók, remélem a kis tulajdonosok is hasonlóan vélekednek új játékukról.

image_107.jpg 

A macika leírása itt található.

Látogass el facebook oldalamra is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr2412820268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása