Bitter Anikó 2014.07.17. 19:45

Manósapka

horgolt-manosapka-1.jpgAz elmúlt 1-2 hétben manósapkát készítettem, ami egyben az első horgolt sapkám is.

A kiválasztott minta nem mondható nehéznek, egyráhajtásos pálcákból áll. A munkámat még inkább megkönnyítette, hogy a sapi tulajdonosának anyukája egy színátmenetes fonalat választott, így nem kellett váltogatnom a minta szerint a kétféle színű fonalat. Mindezek lehetővé tették a pozitív élményt. Gyorsan haladós, élvezetes munka volt, a végén sikerélménnyel.

Kedves hölgyek egy fonalboltban javasolták, ha nem horgolasi-proba.jpgvagyok biztos benne, hogy mekkora horgolótűt használjak, próbáljam ki több méretűvel is és a végén döntsek. Nem volt ugyan pontosan megadva méret a mintaleírásban, de hallgattam a jó tanácsra és 3,5, 4, valamint 4,5 mm-es tűvel próbálkoztam, végül a 4 mm-est választottam.

Új  technikát is tanultam a készítés során, az utolsó 3 sor reliefpálcával készült. Először megijedtem, hogy mi lehet ez, de miután utánanéztem, elillant az ijedségem.

Valamiért a formája nem lett olyan, mint az eredeti, de gondolom ez azért lehet, mert vékonyabb fonallal és kisebb horgolótűvel dolgoztam.

horgolt-manosapka-2.jpgA pompom elkészítése nem volt ördöngösség, a neten sok videót lehet találni különféle módszerekkel, amelyek közül mindenki megtalálhatja a számára legszimpatikusabbat.

Ránézek a sapkára és boldogság tölt el. Biztos egy szakértő szem látja rajta a hibákat (amikről én még nem tudok) és egy kezdő keze nyomát, de én akkor is büszke vagyok rá. Az első sapkám, az első pompomom és az első reliefpálcáim. Nagyon boldog vagyok, hogy így sikerült összehoznom ezt a cuki sapit. Remélem a kis tulajdonosa is örömmel fogja viselni.

 

horgolt-manosapka-3.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr996517477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása