Esküvőm előtt pár nappal véletlenül bukkantam rá erre a cuki borsó pár leírásra. Megtetszettek és mivel nem tűnt nehéznek az elkészítése úgy gondoltam, hogy meghorgolom őket a nagy nap emlékére.

horgolt-menyasszony-volegeny.jpg

A borsókkal nem is volt problémám, a héját kicsit elrontottam. Szerintem kicsit túlszaporítottam ott ahol nem kellett volna, de szerencsére nem látható helyen követtem el, így nem bontottam vissza. A kalapot is könnyű volt elkészíteni, a fátyol darabjainak összeillesztéséhez kellett némi türelem, és már készen is lettem. Pont nekem való feladat volt, se nem túl nehéz, se nem túl könnyű egy kezdő számára.

Keresek nekik egy tökéletes helyet, ahol remélem sokáig őrizni fogják ennek a napnak az emlékét, vagy inkább örökre! :-)

A borsó pár angol nyelvű, ingyenes leírása itt található.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr276624581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása