bogremelegito01.jpgEzt a bögremelegítőt köszönetképpen készítettem egy kedves ismerősnek, a velem szemben tanúsított türelméért és sok segítségéért.

Tudtam, hogy a leendő gazda szokott kávézni, így egy közepes méretű fehér kávésbögrét vettem. Nem akartam harsány munkát, ezért a kevesebb néha több elve alapján pasztell színeket választottam. Egy világosbarna fonal mellett döntöttem az alap elkészítésénél, amely 8 sor röidpálcából áll. A virágdíszt pedig ugyanezzel a világosbarna, valamint egy sárga színű fonallal horgoltam meg. Ilyen virágot már korábban készítettem, így nem volt nehéz újra meghorgolni. Azt szerettem volna, hogy a virág picit nagyobb legyen az alapnál, ezért azt 3,5 mm-es, a virágot pedig 4 mm-es horgolótűvel készítettem el. Pici csiszolt gombot használtam a rögzítéshez.

bogremelegito02.jpg

A végeredmény egy vidám kis bögremelegítő lett. Remélem gazdáját jókedvre fogja deríteni nehezebb, borús napokon!

bogremelegito03.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr637383006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása