Tegnap férjemnek megérkezett egy megrendelt könyve a Libribe. Mivel Mátéval már rég kocsikáztunk, családostul felkerekedtünk átvenni azt. Egy anyának és 2,5 hónapos kisbabájának bizony ez nagy élmény ám!

Amíg a férjem átvette a könyvét, Maté és én elindultunk nézelődni a hívogató könyvrengetegbe. Találtam egy jó kis könyvet csecsemő gondozásával kapcsolatban. Bár már van egy hasonló otthon, első gyermekes anyaként úgy éreztem, erre is szükségem van. Nagy örömömben vettem csak észre, hogy 2+1-es akcióban vásárolható meg. Mit tehet ilyenkor az ember, aki szereti a könyveket, nézelődik még egy kicsit, hátha talál még számára érdekes csemegét.

Időközben hozzánk csatlakozott férjem nem talált magának semmit, így kénytelen voltam "áldozatot hozva" még két könyvet keresni magamnak. Egy szakácskönyvön akadt meg a szemem, és rögtön mellette szerényen megbújt valami, aminek láttán szívem nagyot dobbant. Jól gondoljátok, egy horgolós könyv volt. Igaz, hogy mostanság nincs időm horgolásra, de (sokak szerint naivan) azt remélem, hogy lesz még lehetőségem hódolni szenvedélyemnek, ezért harmadik darabnak tökéletesen megfelelt a Horgolt négyzetek, színpompás ötletek szerzemény. Boldogságom nem is lehetett volna nagyobb. Hónom alatt kincseimmel, fülig érő szájjal hagytam el az üzletet, alig várva hogy otthon belemélyülhessek a pálcák, leírások, minták rengetegébe.

Most meg is ígérem magamnak, nem csak porosodni fog a polcon, hanem valahogy időt teremtek rá, hogy használhassam is.

nagyinegyzet_konyv.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr757717418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása