Első ajtódíszem készítését nagyon élveztem, és a végeredményt látva tudtam, hogy lesz még újabb horgolt koszorú a munkáim között.

image_114.jpg

Ezt a dekorációt baratnőmnek készítettem, aki férjével új lakásba költözött a nyáron. Piros, rózsaszín es fehér virágokat készítettem, az alapot most fehér fonallal horgoltam körbe, és néhány levél is került a koszorúra.

Az eredeti tervem még a régi lakáshoz kapcsolódott, ahol a piros dominált az étkezőben és konyhában, így én is piros ajtódíszt terveztem. Aztán egy váratlan lehetőséggel élve költözésre adták a fejüket. Az új lakásban a fehér a domináns, igy módosult az eredeti elképzelésem. Fellazítottam az ajtódíszt egy kis feherrel es rózsaszínnel, így már beilleszthető az új enteriőrbe.

image_115.jpg

A felújítás annak több buktatója miatt később fejeződött be, ezért az ajtódísz is később került barátnőmhöz, de még sikerült a nyár letelte előtt odaadnom a dekorációt. Közeledett már az ősz, azonban így is örömet tudtam okozni a nyári hangulatú dísszel. Azt hiszem ez a legfontosabb.

image_113.jpg

A virágos ajtódíszhez Crochet Liliom videóját használtam.

Keresd fel facebook oldalamat is!

image_116.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr2712765890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása