horgolt bögremelegítők.jpg

A neten kutakodva találtam nagyon jó magyar nyelvű oktató videókat, ahol a pálcák készítésének bemutatásán túl azt is láthattam, hogy nem kell annyira félnem a nehezebbnek tűnő feladatoktól, mint például a csipkézéstől.

 

Gyorsan meg is csináltam az instrukciók alapján első bögremelegítőimet. Horgolt gomb készítésének mintájára pedig a Horgolás iskolája c. könyvben találtam. Annyira élveztem ennek a munkadarabnak az elkészítését, hogy gondoltam nem csak egyráhajtásos pálcával próbálkozom, hanem megkísérlem fodormintával. Illetve lecseréltem a gyakorlófonalamat is. Meglepően szép eredményt kaptam ahhoz képest, hogy alig fogtam bele a horgolás elsajátításába.

dupla szirmú horgolt virág.jpg

Ezt követően kaptam egy újabb könyvet, A horgolás technikáinak enciklopédiáját, amelyet átlapozva nagyon megfogott a többrétegű virág. Gyorsan neki is fogtam a horgolásának és meglepődve láttam, hogy meg tudom csinálni. Nyilván szebb is lehetett volna a kivitelezése, de ettől függetlenül szerintem egyáltalán nem lett ronda. Rendkívül boldog voltam a szép eredmény miatt. Végre látszott, hogy fejlődöm, végre volt eredménye a sok gyakorlásnak. Boldogságom határtalan volt. :-)

 

El is határoztam, hogy ezentúl nem fogok annyira félni az elkészíthetetlennek tűnő mintáktól. Legközelebb biztos nem torpanok meg a kihívás előtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr886300813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása