Az ünnepekre horghorgolt tojás kiscsibével.jpgolt dekorációt szerettem volna a lakásba. Kézenfekvő gondolat volt a felakasztható tojás, azonban nem találtam olyan mintát, amely egyszerre tetszett volna és képesnek is éreztem volna magam annak elkészítésére, így más irányból közelítettem meg a dolgot. A tojás maradt, csupán nem a barkára került fel. Gyermeki lelkemnek talán még jobban tetszett a kinyitható tojásban lapuló pici csibe. Itt találkoztam először a magic ring technikával. A Horgolás és kötésnek van egy jó magyar nyelvű videója, ami nagy segítségemre volt az elsajátításában, és még egy cuki virág és pillangó elkészítését is megtanulhattam.

Nem volt nehéz a két tojást kivitelezni, bár a kék nem lett az igazi. Sajnos figyelmetlen voltam és kihagytam egy sort, amitől inkább gömbölyebb lett a formája de a rózsaszínűnél már figyeltem erre és horgolt-viragok.jpgvéleményem szerint nagyon kis helyre tojást sikerült össze hoznom. :-)

A mini csibével igencsak meggyűlt a bajom. Túl szorosra készítettem a pálcákat és sehogy sem tudtam áttuszkolni rajtuk a horgolótűmet, valamint sokszor nem stimmelt a sor végén a szemek száma, így nem is tudom hányszor kellett visszabontanom, és újra kezdenem egy-egy sort. Picike volt a csibe, de az elkészítése annál több idő volt. Valószínűleg épp a munkával töltött idő miatt szerethettem meg annyira a végeredményt.

 

Volt már tojásom, és csibém is, viszont még mindig nem tudtam mit akasztani a barkacsokorra. A magic ringes videó adta az ötletet, virágokat készítettem. A mintákat könyvekből és a netről gyűjtöttem össze, és igazi tarka-barka rétet varázsoltam az egyszerűen elkészíthető virágokból.

 

Azt hiszem, hogy ezentúl egy ünnep sem fog eltelni újabb horgolt dekoráció készítése nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr486300708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása