bagoly-2.jpgSzintén a babaforgóra készítettem ezt a kissé rémisztőre sikerült baglyot. Azt hiszem jobb, ha kihagyom a sorból, még a kisbabát megijesztené, és a szülei nem tudnák miért nem hagyja abba a sírást.

Nagyon lelkesen vágtam bele a horgolásba és az utolsó simításokig meg is maradt ez a lendület. Műanyag biztonsági szemek híján gondoltam megpróbálok én készíteni egy párat. A fotón is látszik, hogy a kísérletem nem sikerült tökéletesen. Nem csak a szemeket, hanem a bagolyka csőrét sem tudtam szépen kivitelezni. Mindkét szerv nagyra sikerült, a csőre ráadásul még nagyon összetákoltnak is látszik. Keresnem kell egy videót ezek elkészítéséről, hogy legközelebb ne kövessem el ezeket a hibákat.

Bagoly baba így itthon mard, egyébként is kissé nagyobbacska lett, mint reméltem. A tervem, hogy készítek egy másikat és remélhetőleg akkor már szebben fog sikerülni.

A baoly baba mintája itt található.

 

horgolt-virág-03.jpgKövetkező feladatnak ezt a cuki virágot találtam ki, hiszen a méhecske virág nélkül nem lenne az igazi.

Ezzel a darabbal már sokkal elégedettebb vagyok. Az elkészítése mérföldekkel könnyebb volt, bár a szirmok rögzítésével meggyűlt a bajom, nem is lett profi munka. Úgy tűnik a darabok összeillesztését még jócskán gyakorolnom kell. Ennek ellenére mikor ránézek, felvidít a kis virág. Remélem leendő tulajdonosa is hasonlóan jókedvre derül majd a kiságyában, ha majd rápillant.

 

Kettőből 1 sikerült, talán nem is olyan rossz arány egy kezdőtől. Remélem, hogy még sokat fogok fejlődni és hamarosan ezek a problémák már nem okoznak számomra gondot.

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr826453053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása