horgolt-egerek.jpgA hétvégén egereket gyártottam. Véletlenül bukkantam egy cuki egérre a neten, amihez leírás és videó is volt. Mivel nem tűnt nehéznek az elkészítése, meg sem álltam 2 egérkéig. Szegények olyan kis szürkék voltak, így horgoltam egy vidám színes cincogit is.

Ezt az egeret érdemes mindenkinek elkészíteni.  Kezdőnek nagy örömet okozhat a horgolása, mint nekem is. A végeredmény láttán ráadásként vidámság költözött a szívembe. :-)

A leírás és minta itt található.

horgolt-eger-szines.jpg

horgolt-eger-barna.jpg

horgolt-eger-szurke.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr966530251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása