Bitter Anikó 2014.07.24. 19:22

Mini baglyok

Az első amigurumi baglyom igencsak rémisztőre sikerült, és ez kicsit el is szomorított. Bárhorgolt-mini-bagoly-2.jpg elhatároztam, hogy a hibámból tanulva elkészítem újra, mégis kerültem az újrakészítését, valahogy féltem attól hogy ismét rosszul fog sikerülni. Mikor azonban rábukkantam ennek a cuki bagolynak a leírására, újra elfogott a lelkesedés és minden bátorságomat összeszedve elővettem a fonalat és a horgolótűt.

 

horgolt-mini-bagoly-3.jpgKicsit meg szerettem volna bolondítani valamivel, túl egyhangú volt számomra az egy szín 2 árnyalatából álló bagolyka, így színátmenetes fonalat választottam. Először a kisebb horoglásába kezdtem bele. Nem tudtam elképzelni, hogyan lesz a buksija íves a két végén fülecskékkel. Féltem is kicsit, hogy hogyan fogom ezt kivitelezni, mert a leírásban nem volt olvasható ilyesmi. Most már tudom, hogy a végén az összedolgozásnál adja ki a formát a horgolt-mini-bagoly-4.jpgmunkadarab. Így a nehézséget már csak az előzőleg elrontott csőr és a szem tartogatta, de ezúttal azt hiszem sokkal jobban vettem az akadályokat. Íme, megszületett ez a cuki mini bagolyka.

Egyenesen beleszerettem ebbe a kis állatkába, és készítettem is egy nagyobbat, kék árnyalatokkal. Az újabb darabot már sokkal gyorsabban sikerült megcsinálnom, és szerintem ez is nagyon cuki lett. Titkon azt remélem, hogy csatlakozhat a babaforgóra szánt amigurumik közé. Ez nemsokára ki is fog derülni.

 

A két kis bagoly önbizalommal töltött fel. El is fogom készíteni a bagolybébit újra, hogy bebizonyíthassam magamnak, nem kell megtorpannom, ha valami elsőre nem sikerült úgy, ahogy azt szerettem volna.

horgolt-mini-bagoly-1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr186541583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása