Barátnőmtől nagyon sok, kislánya által kinőtt játékot, ruhácskát kaptam. Ezek között volt egy babaforgó is. A játékokat tartó rész hiányzott, ami jól is jött nekem, így mar nem csak gondolkoztam azon, hogy horgoljak-e babaforgóhoz figurákat. A kérdés eldőlt, így elkezdtem kutakodni a neten valami cukiság után.

Mikor néhány édes pici szörnyecskére bukkantam, egyenesen beléjük szerettem. Teljesen nekem lettek kitalálva. Amellett hogy szerintem irtó aranyosak, nagy pocakos, kezdő horgoló kismamának pont ideális, hiszen nagyon könnyen elkészíthető.

100%-os pamutfonalból, 4 mm-es horgolótűvel készült a testük. Szemük filcből és műanyag biztonsági szemből állnak. Most először próbáltam ki a biztonsági szemet. Lehet sokat kellett rá várni, hogy megérkezzen a világ másik végéről, de megérte a türelmet. Sokkal szebb a végeredmény, mint a fonalból készített szemmel. A felhelyezése is nagyon egyszerű, de nagyon meg kell gondolni, hova helyezi az ember, mert ha a hátsó biztonsági pöcök felkerül a helyére, a szem már örökre ott is marad.

horgomania_borito.jpg

Nagy élvezet volt kitalálni, hogyan nézzenek ki, hova helyezzem a fogacskákat, melyik legyen háromszemű, egyszemű, kinek horgoljak hullámzó lábacskákat. Újra gyerek lehettem a munka során, és ez igencsak feltöltött vidámsággal és jókedvvel.

Nos, ezek a szörnyikék fogják vigyázni kisfiam álmát a kiságya felett. Én már most imádom őket, pedig még nincsenek is a végleges helyükön. Remélem kisfiamnak is legalább annyi örömet fognak okozni, mint nekem. Már csak fel kell helyeznem a fából készült tartóelemre a kis szörnyiket. Hamarosan felfüggesztve is bemutatom őket.

A szörnyecskék leírása itt található angolul.

A csodás fotóért köszönet Katahlens-nek!

A bejegyzés trackback címe:

https://horgomania.blog.hu/api/trackback/id/tr257428292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása